مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 19:002023-12-03سياسي

دادستان اردبیل: اجرای دقیق قوانین حمایتی از معلولان مورد توجه قرار گیرد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با انتقاد از وضعیت اجرای قانون حمایت از معلولان، گفت: اجرای دقیق قانون حمایتی از معلولان باید مورد توجه تمامی مسؤولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی بعدازظهر امروز در همایش روز جهانی معلولان با اشاره به تکالیف و وظایف دستگاه های مختلف در قبال توان خواهان و انتقاد از عملکرد دستگاه های استانی در اجرای قانون حمایت از معلولان اظهار کرد: اجرای دقیق قانون حمایتی از معلولان باید مورد توجه تمامی مسؤولان قرار گیرد.

وی افزود: جای مدیران مرتبط در جهت پاسخگویی در جمع توان خواهان و در مراسم بزرگداشت روز جهانی معلولان خالی است و 30 دستگاه بر اساس قانون، مکلف و موظف به ارائه خدمات و حمایت از معلولان جامعه هستند در حالی که خروجی موثری از اجرای تکالیف و انجام وظایف مشاهده نمی شود.

یوست های حقوقی معلولان در معماری و خدمات شهری لحاظ شود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان نیازمندی ها و مشکلاتی از جامعه توان خواهان در زمینه های گوناگون مسکن، اشتغال، درمانی و معیشتی، بر تبیین و ترسیم اصولی جایگاه حقوق معلولان در حوزه حقوق شهروندی تاکید کرده و گفت: لحاظ پیوست های حقوقی معلولان در معماری و مبلمان و خدمات شهری، اصلاح امور و بسترها و توجه به شرایط و نیازهای تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اردبیل: اجرای دقیق قوانین حمایتی از معلولان مورد توجه قرار گیرد

دادستان اردبیل: اجرای دقیق قوانین حمایتی از معلولان مورد توجه قرار گیرد