مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-12فناوري

گذر از مرز 13 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در شهر زنجان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از برگزاری جلسات تعاملی بین شهرداری زنجان و شرکت پیمانکار برای سرعت دادن به توسعه طرح فیبر نوری خانه ها و کسب و کارها در شهر زنجان و انجام بیش از سه کیلومتر حفاری در مدت یک هفته خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از برگزاری جلسات تعاملی بین شهرداری زنجان و شرکت پیمانکار برای سرعت دادن به توسعه طرح فیبر نوری خانه ها و کسب و کارها در شهر زنجان و انجام بیش از سه کیلومتر حفاری در مدت یک هفته خبر داد.

حامد سرایی امروز (سه شنبه، 21 آذر ماه) با بیان اینکه در شهر زنجان به دلیل حجم بالای آسفالت ریزی خیابان ها از سال گذشته، نگرانی از سوی شهرداری برای همکاری با شرکت پیمانکار برای حفاری معابر وجود دارد، اظهار کرد: در توسعه فیبر نوری شهر زنجان تلاش داریم طراحی شبکه به گونه ای انجام شود که علاوه بر رعایت حتی المقدور ملاحظات شهرداری برای کمترین حفاری در خیابان های تازه آسفالت شده، پوشش کامل و مطلوب همه شهر برای دسترسی پرسرعت مبتنی بر فیبر نوری تأمین شود.

وی با اشاره به گستره طرح برای حفاری حدود 330 کیلومتر در شهر زنجان و حجم سرمایه گذاری حدود 500 میلیارد تومانی برای آن، گفت: با این حال، ناچار به انجام برخی حفاری ها در برخی معابر با وجود آسفالت تازه آنها خواهیم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر از مرز 13 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در شهر زنجان

گذر از مرز 13 کیلومتر حفاری برای توسعه فیبر نوری در شهر زنجان