مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 04:552023-12-07بين الملل

موافقت کابینه امنیتی تل آویو با ورود محدود سوخت به نوار غزه


دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که کابینه امنیتی تل آویو با ورود سوخت به نوار غزه موافقت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه اعلام کرد که کابینه امنیتی تل آویو با ورود سوخت به نوار غزه موافقت کرده است.

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از مقامات صهیونیست که خواستند نامشان فاش نشود، ادعا کرد که این تصمیم پس از فشار شدید دولت آمریکا گرفته شد.

بر اساس تصمیم کابینه، اسراییل حداقل مقدار سوخت مورد نیاز برای جلوگیری از فروپاشی انسانی و شیوع بیماری در جنوب غزه اجازه ورود خواهد داشت.

آکسیوس در ادامه نوشت: در تصمیم کابینه آمده است که میزان حداقل مقدار سوخت مورد نیاز، هر چند وقت یک بار توسط کابینه جنگ با توجه به وضعیت انسانی غزه تعیین خواهد شد .

مقام های صهیونیست به این پایگاه خبری گفتند که همه وزرای کابینه امنیتی به غیر از ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بتزلل اسموتریچ که مخالف آن بودند، به این طرح رای مثبت دادند.

در ادامه این گزارش به نق از یک مقام صهیونیست آمده است: اسراییل در آینده نزدیک میزان سوختی را که وارد غزه می شود از 60 هزار لیتر در روز به 120 هزار لیتر در روز افزایش می دهد که در جریان آتش بس 7 روزه وارد غزه شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت کابینه امنیتی تل آویو با ورود محدود سوخت به نوار غزه

موافقت کابینه امنیتی تل آویو با ورود محدود سوخت به نوار غزه