مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 20:352023-11-30سياسي

هیچ معتاد متجاهری به مجتمع صیانت بهبودیافتگان نمی آید


فرماندار کنگاور با اشاره به آماده سازی مجتمع حرفه آموزی معتادان بهبودیافته، گفت: این مجتمع برای اشتغال و حرفه آموزی معتادان بهبودیافته است و هیچ معتاد متجاهری به اینجا آورده نمی شود.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار کنگاور با اشاره به آماده سازی مجتمع حرفه آموزی معتادان بهبودیافته، گفت: این مجتمع برای اشتغال و حرفه آموزی معتادان بهبودیافته است و هیچ معتاد متجاهری به اینجا آورده نمی شود.

ایرج صادقی فر امروز (پنجشنبه، نهم آذر ماه) در شورای اداری شهرستان کنگاور که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به مشکلات آبی این شهرستان، گفت: اگر چاه جدید در شهر کنگاور زده نشود، تابستان آینده دچار مشکل خواهیم شد.

وی با اشاره به ورود قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در این زمینه، گفت: اکنون هشت میلیارد تومان اعتبار داریم، اما نیاز است شرکت آب و فاضلاب استان برای رفع این معضل از محل اعتبارات ملی هم پیگیری داشته باشد.

او با مطلوب دانستن وضعیت گازرسانی به شهرستان، گفت: تمام روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان گازدار شده اند و اگر 10 روستای کمتر از 20 خانوار هم گازرسانی شوند، عملا هیچ روستایی بدون نعمت گاز نخواهیم داشت.

صادقی فر به مشکلات حوزه مسکن اشاره و بیان کرد: در هشت سال دولت قبل، حتی یک واحد مسکونی در این شهرستان ساخته نشده و همین امر، مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ معتاد متجاهری به مجتمع صیانت بهبودیافتگان نمی آید

هیچ معتاد متجاهری به مجتمع صیانت بهبودیافتگان نمی آید