مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-26سياسي

یک هزار میلیارد تومان به حوزه درمان و بهداشت کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با پزشکان و پرستاران به گفت وگو پرداخت و از خدمات آنها تجلیل کرد.

- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان در سفر دور دوم دولت به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با پزشکان و پرستاران به گفت وگو پرداخت و از خدمات آنها تجلیل کرد.

  احمدزاده با تسلیت فرا رسیدن دهه اول فاطمیه افزود: در سفر دور دوم دولت به استان از حوزه بهداشت و درمان غافل نشدیم و بیش از یک هزار میلیارد تومان برای بیمارستان، درمانگاه ها و سایر زیرساخت ها اختصاص یافت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با اختصاص اعتبارات استانی و اعتبارات از سایر ردیف ها، مبلغ اختصاص یافته به حوزه پزشکی افزایش چشم گیری خواهد یافت که می تواند تحولی خوبی در این حوزه ایجاد کند.

احمدزاده گفت: کادر بهداشت و درمان استان در ایام بیماری کرونا زحمات زیادی متحمل شدند و روزهای سختی را به دلیل ویروس منحوس کرونا پشت سر گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار میلیارد تومان به حوزه درمان و بهداشت کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

یک هزار میلیارد تومان به حوزه درمان و بهداشت کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت