مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-15اقتصادي

ایجاد 60 مرکز مهارت آموزی در صنایع سمنان


60 مرکز مهارت آموزی در صنایع استان سمنان ایجاد شد تا به افزایش مهارت شاغلان بخش صنعت کمک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، 60 مرکز مهارت آموزی با تلاش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در صنایع این استان ایجاد شد تا به افزایش مهارت شاغلان بخش صنعت کمک کنند.

تاکنون مجوز ایجاد 58 مرکز جوار بین کارگاهی و 2 مرکز جوار کارگاهی در صنایع استان سمنان توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان صادر شده است.

صنایع می توانند مجوز ایجاد مراکز جوار بین کارگاهی را برای نیروهای کار زیرپوشش خود و مجوز ایجاد مراکز جوار کارگاهی را برای آموزش به نیروهای سایر شرکت ها بر اساس شرایط و ظرفیت های موجود از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان دریافت کنند.

بیست و نهمین مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار بین کارگاهی شهرستان سمنان در یک شرکت روغن کشی در این شهرستان آغاز به کار کرد.

در راستای ارتقای مهارت نیروی کار شاغل و نیز تأمین نیروی کار ماهر موردنیاز صنعت استان، مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار بین کارگاهی یک شرکت روغن کشی سمنان به عنوان بیست و نهمین مرکز آموزش فنی و حرفه ای جوار بین کارگاهی در شهرستان سمنان و پنجاه و هشتمین مرکز آموزش جوار بین کارگاهی در استان سمنان آغاز به کار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 60 مرکز مهارت آموزی در صنایع سمنان

ایجاد 60 مرکز مهارت آموزی در صنایع سمنان