مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 08:152023-11-23سياسي

حضور میدانی و موثر بسیج در همه عرصه ها


فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: از بدو تشکیل بسیج، بسیجیان در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی، فرهنگی و سازندگی در میدان بوده و امروز هم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجا ن غربی، در همایش پیشگامان رهایی که در سالن شهید چمران دانشگاه ارومیه برگزار شد؛ اظهار داشت: در گام دوم انقلاب هر قدر بتوانیم جهاد تبیین را به معنای واقعی و بصورت عملی پیاده سازی بکنیم بسیار می تواند اثرگذار باشد.

وی افزود: امروز دشمن با اطلاعات غلط در جنگ شناختی به دنبال ادراک سازی است که چاره ی کار این تهدید دشمن، جهاد تبیین است.

سردار رجبی عنوان کرد: شما می توانید امتداد تفکر بسیج را از 5 آذر 1358 که فرمان تشکیل آن توسط معمار کبیر انقلاب صادر شد تا امروز در غزه مشاهده کنید.

وی ادامه داد: بسیجیان یک جبهه فعال و راهبردی را در داخل درست کردند، شما اگر فتنه هایی که از جانب استکبار در این کشور رخ داده را به مثابه یک زنجیر بهم پیوسته در نظر بگیرید،  خواهید دید که بسیجیان این حلقه ها را ازهم گسستند.

وی خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی انواع فتنه و توطئه از طرف استکبار علیه کشورمان رقم خورده است، ولی جوانان بصیر ایران اسلامی این نقشه های شوم را یکی پس از دیگری خنثی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میدانی و موثر بسیج در همه عرصه ها

حضور میدانی و موثر بسیج در همه عرصه ها