مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:412023-12-04سياسي

برگزاری یادواره شهدای روحانی با محوریت آیت الله مفتح در فامنین


فرماندار فامنین از برگزاری یادواره شهید حوزه و دانشگاه آیت الله مفتح با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فامنین خبر داد.

- سید روح الله حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان  ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: ما هرچه داریم از وجود حضرت زهرا(س) است و ایشان در نحوه توجه به مردم و تبعیت از ولایت دیگر برای ما الگو هستند که امیدواریم بتوانیم در مسیر ارزش ها، اقامه حق و مقابله با باطل گام برداریم.

وی ادامه داد: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) فضای کشور با حضور شهدای گمنام عطر آگین می شود که در فامنین نیز روز پنج شنبه 24 آذرماه یادواره شهدای روحانی برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به برگزاری یادواره شهید حوزه و دانشگاه آیت الله مفتح و شهدای روحانی بیان کرد: سخنران این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید ویژگی های شهید مفتح را به جوانان معرفی کنیم گفت: امام راحل به خاطر فعالیت های عمیق دینی و انقلابی آیت الله مفتح علاقه ویژه ای به ایشان داشتند و این شهید بزرگوار را محور وحدت حوزه و دانشگاه معرفی کردند.

حسینی با تاکید بر اینکه ملت ایران تا ابد مدیون خون شهدا هستند افرود: در راه ترویج بیش از پیش فرهنگ شهدا باید با انسجام و هم افزایی و استفاده از ظرفیت مردمی پیش رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای روحانی با محوریت آیت الله مفتح در فامنین

برگزاری یادواره شهدای روحانی با محوریت آیت الله مفتح در فامنین