مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-18اقتصادي

واگذاری 38 هکتار اراضی برای توسعه شهرک های کشاورزی و گلخانه‎ای در ساری


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: برای توسعه شهرک های کشاورزی 38 هکتار اراضی این شهرستان به این امر اختصاص یافت.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری گفت: برای توسعه شهرک های کشاورزی 38 هکتار اراضی این شهرستان به این امر اختصاص یافت.

سید اسماعیل علوی امروز در جلسه پیگیری شهرک های کشاورزی و گلخانه ای شهرستان ساری با اشاره به وابستگی اقتصاد ملی به بخش کشاورزی، اظهار کرد: برای توسعه شهرک های کشاورزی 38 هکتار اراضی این شهرستان به این امر اختصاص یافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه در برنامه توسعه روستایی تشکیل شهرک های کشاورزی تکلیف است، تصریح کرد: تامین امنیت غذایی، افزایش بهره وری در تولید، مصرف آب و اراضی، توسعه صادرات و ایجاد اشتغال از اهداف تشکیل شهرک های کشاورزی است.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده از حیث شناسایی عرصه ها و کارهای مطالعاتی، واگذاری و اجرای این طرح، 14 هکتار اراضی بلاکشت روستای پرچیکلای بخش مرکزی و 24 هکتار اراضی روستای کندلک دودانگه ساری برای احداث شهرک های کشاورزی و گلخانه ای این شهرستان جانمایی شد.

این مسوول با بیان اینکه احداث این گلخانه ها با این روش سبب اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم است، تاکید کرد: ایجاد زنجیره تولید کشاورزی در شهرک های کشاورزی با نیروهای متخصص در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 38 هکتار اراضی برای توسعه شهرک های کشاورزی و گلخانه‎ای در ساری

واگذاری 38 هکتار اراضی برای توسعه شهرک های کشاورزی و گلخانه‎ای در ساری