مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-22حوادث

بازی مرگ و زندگی در جاده های تایباد


شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی و یکی از دروازه های ورودی به کشور، سال های زیادی است که از جاده های مواصلاتی مناسبی برخوردار نبوده و این جاده ها بلای جان مردم و رانندگان شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، شهرستان مرزی تایباد در شرق کشور و همجوار با کشور افغانستان سال های زیادی از محورها و جاده های مواصلاتی مناسبی برخوردار نبوده و اکنون این معضل، بلای جان مردم شده و رانندگان و سرنشینان بسیاری را به کام مرگ کشانده است.

این شهرستان از شمال به تربت جام، از جنوب به خواف، از غرب و شمال غرب به باخرز و از شرق به مرزهای کشور افغانستان محدود می شود و دارای 2 بخش مرکزی و میان ولایت و 3 نقطه شهری تایباد، کاریز و مشهدریزه می باشد.

شهرستان تایباد دارای 486 کیلومتر راه شهری، روستایی، مرزی و بزرگراه است که فقط محور تایباد-گمرک دوغارون و 15 کیلومتر از محور تایباد-تربت جام تا روستای ارزنچه علیا به صورت دوبانده می باشد.

خودروهای سنگین، عامل شلوغی جاده ها   یونس، یکی از شهروندان تایبادی، به خبرنگار فارس می گوید: تردد خودروهای سنگین و کامیون ها در جاده های اصلی باعث شلوغی این مسیرها شده است.

وی ادامه می دهد: هر روز با تردد تعداد زیادی کامیون در جاده تایباد-تربت جام مواجه هستیم که می طلبد این محور هرچه سریعتر دوبانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مرگ و زندگی در جاده های تایباد

بازی مرگ و زندگی در جاده های تایباد