مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-19اقتصادي

هواپیماهای ATR برجامی به تدریج وارد ناوگان می شود


تا امروز 2 فروند ای تی آر وارد چرخه شد و یک فروند تا یک ماه آینده وارد چرخه می شود بقیه به محض تامین قطعه وارد ناوگان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، امروز در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته وزارت راه، اظهار داشت: ضمن آنکه ارتقای کیفیت خدمات را در مناطق کمتر برخوردار دنبال می کنیم.

وی با بیان اینکه از نیمه دی ماه پروازهای عمره برقراری می شود،گفت: آمادگی برای انجام حج عمره داریم.

وی اظهار کرد: تا امروز 2 فروند ای تی آر وارد چرخه شد و یک فروند تا یک ماه آینده وارد چرخه می شود بقیه به محض تامین قطعه وارد ناوگان می شود.

فرزادی پور اطهار داشت: هما در راستای حمایت از تولید داخل این آمادگی دارد که هر هواپیمایی که در حوزه فعالیت و ماموریتش باشد استفاده کند، در مورد هواپیمای سیمرغ هنوز مشخصات خاصی برای ما ارسال نشده است، این هواپیما کارگو و برای انتقال بار است، تغییراتی در پلتفرم ایران 140 اجرا شده است و قابلیت حمل بار تا 8 تن دارد.

مدیرعامل هما تاکید کرد: هر محصول هوایی که وارد بازار شود متناسب با نیاز شرکت و وضعیت ایرلاین تصمیم اخذ می شود بکارگیری شود یا خیر، اگر هواپیمای سیمرغ وارد بازار شود و مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیماهای ATR برجامی به تدریج وارد ناوگان می شود

هواپیماهای ATR برجامی به تدریج وارد ناوگان می شود