مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-24سياسي

شهید مدرس مایه افتخار اردستان است


هفته فرهنگ اردستان متقارن با سالروز شهادت شهید مدرس که مایه فخر این منطقه است، قرار دارد و شهید مدرس به تنهایی در مقابل قلدری رضاخان ایستاد و از مردم و ارزش های اسلامی حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام منصور صابری، امام جمعه موقت اردستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: در جریان حملات رژیم صهیونیستی به سرزمین غزه، موضوع آتش بس اعلام و پذیرفته شد هرچند که چندین بار از سوی رژیم صهیونیستی این امر نقض شد چرا که کار یهود و این رژیم غاصب عهد شکنی است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی مدعی بود در چهار روز حماس را از بین خواهد برد اما بعد از گذشت پنجاه روز حملات وحشیانه، قتل عام مردم مظلوم و کشتار بیش از چهارده هزار نفر هیچ کاری نتوانست انجام دهد و قطعنامه را با شرایط اعلام شده از سوی حماس، پذیرفت.

حجت الاسلام صابری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در خصوص بحث تبادل اسرا و ورود مواد غذایی و دارویی به نوار غزه شرایط حماس را می پذیرد و این پذیرش قطعنامه و آتش بس مطابق شرایط حماس یک شکست مفتضحانه برای این رژیم کودک کش محسوب می شود.

امام جمعه موقت اردستان تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی اولین شکست مفتضحانه در این ایام برای رژیم صهیونیستی بود و این شکست های سلسله وار برای این رژیم غاصب در عرصه های مختلف اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدرس مایه افتخار اردستان است

شهید مدرس مایه افتخار اردستان است