مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 06:452023-12-19اقتصادي

برآورد خسارت اولیه 20 میلیارد تومانی تخریب پل روستای علی آباد نور


سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه برآورد خسارت اولیه تخریب پل روستای علی آباد براثر سیل بیش از 20 میلیارد تومان است، گفت: - احمد توکلی پس از بازدید تخریب پل روستای علی آباد بخش چمستان شهرستان نور، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار کرد: پس از بارندگی صبح گذشته در شهرستان نور و شدت بالای آن در بخش چمستان پل ارتباطی مسیر شمال به جنوب روستای علی آباد دچار آسیب جدی شده و کامل تخریب شد.

وی افزود: علاوه بر تخریب پل، این حادثه خسارت زیاد به پیکر پل، مسیر لوله آب، ترانس برق و گاز ایجاد کرد، بلافاصله در فرمانداری نور با هدایت نیروهای امدادی مشکلات پیش آمده رصد شده و سوخت گاز و برق منطقه وصل شد.

توکلی تصریح کرد: با تخریب پل ارتباطی با حضور اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پل مستحکم با طراحی جدید که توان مقابله با سیلاب های وحشی را داشته باشد، در آینده نزدیک اجرا می شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه برآورد خسارت اولیه تخریب پل بیش از 20 میلیارد تومان بوده و امید داریم بدون بروز مشکلات اقتصادی با تأمین اعتبار لازم از سوی ستاد مدیریت بحران مراحل ساخت پل جدید آغاز شده و عملیات عمرانی آن برای بهره برداری تا یک سال به طول انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد خسارت اولیه 20 میلیارد تومانی تخریب پل روستای علی آباد نور

برآورد خسارت اولیه 20 میلیارد تومانی تخریب پل روستای علی آباد نور