مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-08سياسي

نتیجه مقاومت سرافرازی، عزت و سربلندی است


امام جمعه زنجان نتیجه مقاومت را سرافرازی، عزت و سربلندی اعلام کرد و گفت: این مهم در ههشت سال دفاع مقدس به عینه مشخص شد چرا که در پایان آن دشمن و حامیان آن شرمنده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان ظهر امروز در خطبه های این هفته نمازجمعه طوفان الاقصی را نتیجه مقاومت ملت فلسطین دانست و اظهار کرد: این عملیات همه تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی را بر هم ریخته و لرزه بر جان آن ها انداخت که در واقع موجب شکسته شدن ابهت پوشالی آن ها شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان پیروزی را نتیجه استقامت و صبوری عنوان و تصریح کرد: ارتکاب این همه جنایت علیه کودکان که رژیم صهیونیستی مرتکب می شود حقیقت را برای جهانیان روشن کرد و حامیان این رژیم بالاخره به این باور خواهند رسید که شکست خورده اند.

وی با تاکید بر بزرگ بودن فجایع غزه افزود: بزرگی فجایع و حقیقت برای افکار عمومی آشکار شده و رژیم صهیونیستی و حامیانش راهی برای انکار ندارند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه انتهای مسیر حق پیروزی است، ادامه داد: امام علی (ع) در نهج البلاغه فرموده است که خداوند نصرت و پیروزی را شامل حال گروهی می کند که مسیر درست و حق را بروند و به عنایت الهی ایمان داشته باشد و استقامت هزینه دارد اما هزینه عقب نشینی بیش از استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مقاومت سرافرازی، عزت و سربلندی است

نتیجه مقاومت سرافرازی، عزت و سربلندی است