مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-22بين الملل

شهادت پنج عراقی در حمله هوایی آمریکا به منطقه «جرف النصر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، در حمله هوایی بامداد امروز چهارشنبه آمریکا به منطقه «جرف النصر» در جنوب بغداد پنج نفر از نیرو های مقاومت و حشد شعبی عراق به شهادت رسیدند.

- شهادت پنج عراقی در حمله هوایی آمریکا به منطقه جرف النصر منابع رسانه ای اعلام کردند که در حمله هوایی بامداد چهارشنبه ارتش آمریکا به منطقه جرف النصر در استان بابل عراق پنج نفر از نیروهای مقاومت و حشد شعبی شهید شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، در حمله هوایی بامداد امروز چهارشنبه آمریکا به منطقه جرف النصر در جنوب بغداد پنج نفر از نیرو های مقاومت و حشد شعبی عراق به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که برخی از منابع رسانه ای از افزایش شمار شهدای این حمله به هشت نفر خبر دادند.

وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه ای در خصوص این حمله اعلام کرد که نیرو های ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) در دو حمله جداگانه مواضع نیرو های مقاومت و حشد شعبی را در منطقه جرف النصر (جرف الصخر سابق) در استان بابل هدف قرار دادند.

پنتاگون مدعی شد که در این حمله که در پاسخ به حمله با موشک های بالستیک کوتاه برد به پایگاه عین الاسد آمریکا در روز سه شنبه انجام گرفت، شماری از نیرو های مقاومت و حشد شعبی کشته یا زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت پنج عراقی در حمله هوایی آمریکا به منطقه «جرف النصر»

شهادت پنج عراقی در حمله هوایی آمریکا به منطقه «جرف النصر»