مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 22:402023-11-28سياسي

اجرای طرح راویان پیشرفت در مدارس خوزستان


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با اشاره به طرح راویان پیشرفت گفت: تمام دستگاه ها و شرکت ها باید فردی را به عنوان سفیر پیشرفت انتخاب و برای صحبت و آموزش به مدارس بفرستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان امشب در محل استانداری برگزار شد.

در این نشست امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با یادآوری نقش مهم و تلاش های بی وقفه روابط عمومی ها در مقاطع مختلف اظهار کرد: استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت همواره در خصوص وضعیت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان پیگیر هستند و در این راستا تلاش می کنیم با برگزاری این جلسات نسبت به تقویت انسجام، هماهنگی، هم افزایی و هم اندیشی میان روابط عمومی دستگاه های مختلف اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی تخصصی ویژه مدیران روابط عمومی های فرمانداری ها و کارشناسان رابط خبری ستاد استانداری برگزار شد عنوان کرد: علاوه بر کسب مهارت در بحث خبر و رسانه هدف از برگزاری این کارگاه ها ایجاد ارتباط بین روابط عمومی های استان و اجتناب از جزیره ای عمل کردن آن ها بود.

 مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم تعامل بین روابط عمومی های دستگاه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح راویان پیشرفت در مدارس خوزستان

اجرای طرح راویان پیشرفت در مدارس خوزستان