مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:102023-11-22سياسي

رونمایی از اسناد پایه توسعه کهگیلویه و بویراحمد


سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اسناد پایه توسعه استان رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، برای اولین بار در استان با حضور استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی، اسناد پایه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد شامل(سند چشم انداز استان، نظریه پایه توسعه و سند توسعه) رونمایی شد.

جهانگیر شاهینی در جلسه رونمایی از اسناد پایه توسعه استان اظهار کرد:  تحقق اهداف توسعه پایدار نیازمند داشتن برنامه ای مدون برای استفاده بهینه از منابع موجود اعم از منابع انسانی، فیزیکی، اطلاعاتی و مالی است و دستیابی به برنامه مدون در قالب اسناد توسعه نیز مستلزم حرکتی منسجم و هم افزا برای جلوگیری از تصمیم گیری های هم ارز، متداخل و گاها متعارض است.

وی بیان کرد: از طرفی با نگاهی اجمالی به سیر تحول و توسعه در کشورهای مختلف که از رشد و توسعه چشمگیری برخوردار بوده اند، جایگاه و نقش اسناد و برنامه های راهبردی در پیشرفت آن ها کاملا روشن و گویا است.

شاهینی تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برای پرداختن به این امر، اسناد توسعه استان به عنوان بسترساز و نقشه راه جامع توسعه در راستای هماهنگی و انطباق با اسناد بالادستی نظیر برنامه آمایش سرزمین ملی، منطقه ای و استانی و برنامه های تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از اسناد پایه توسعه کهگیلویه و بویراحمد

رونمایی از اسناد پایه توسعه کهگیلویه و بویراحمد