مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-26بين الملل

مقام صهیونیست: یمن تهدیدی راهبردی برای اسراییل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری المیادین، گیورا آیلند رییس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که یمن تهدیدی راهبردی برای اسراییل به شمار می رود، - رییس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نسبت به تهدید استراتژیک یمن ضد اسراییل که علاوه بر موشک های این کشور شامل موقعیت جغرافیایی آن نیز می شود، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از شبکه خبری المیادین، گیورا آیلند رییس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت که یمن تهدیدی راهبردی برای اسراییل به شمار می رود، اما به نظر می رسد آمریکایی ها آن گونه که باید به این موضوع اهمیت نمی دهند و ترجیح می دهند وارد درگیری نشوند.

آیلند در اظهارات خود در شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد: مشکل ما با یمنی ها مربوط به موقعیت جغرافیایی آن ها در تنگه دریای سرخ و بخش جنوبی آن است و این مشکل از موضوع موشک های این کشور نیز بیشتر است.

این مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی می افزاید که مشکل بزرگتر زمانی فرا می رسد که یمنی ها بخواهند هر کشتی اسراییلی را توقیف کنند، به این ترتیب چگونه می توان امکان تردد دریایی برای بندر ایلات را مهیا کرد؟آیلند ادامه داد که اسراییل با مشکل نوار غزه و جبهه شمالی و مسدود شدن دریای سرخ در برابر خود ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام صهیونیست: یمن تهدیدی راهبردی برای اسراییل است

مقام صهیونیست: یمن تهدیدی راهبردی برای اسراییل است