مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-06اقتصادي

افزایش ثبت سفارش واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی فارس را دنبال می کنیم


رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی فارس گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه های واحدهای تولیدی و صنعتی استان واردات مواد اولیه مورد نیاز است که در این زمینه افزایش سهمیه ثبت سفارش واردات مواد اولیه واحدهای تولیدکننده از 125 درصد به 180 درصد در سامانه جامع تجارت .

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی فارس گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه های واحدهای تولیدی و صنعتی استان واردات مواد اولیه مورد نیاز است که در این زمینه افزایش سهمیه ثبت سفارش واردات مواد اولیه واحدهای تولیدکننده از 125 درصد به 180 درصد در سامانه جامع تجارت را از طریق مجاری قانونی دنبال می کنیم.

نوید ایزدپناه امروز، 15 آذرماه در جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی فارس که با حضور نمایندگان بخش خصوصی و فعالان حوزه صنعت استان و نمایندگان بخش دولتی در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: امروز یکی از بزرگترین مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی تامین مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید است که نیاز است در این زمینه اقدامات کارگشایی انجام شود.

وی با اشاره به ماشین آلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: در این خصوص نیز مکاتبه ای با سازمان صمت استان پیرامون استعلام ماشین آلات انجام شد که بر اساس آن توافق شد که از اداره صمت تا زمان مشخص شدن استعلام ساخت داخل ثبت سفارش مردود نشود و فقط در کارتابل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ثبت سفارش واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی فارس را دنبال می کنیم

افزایش ثبت سفارش واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی فارس را دنبال می کنیم