مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 22:352023-11-27ورزشي

عقیلی: سپاهان شانس اول قهرمانی لیگ برتر است


ملی پوش سابق فوتبال ایران معتقد است تیم های ایرانی چیزی کمتر از سایر تیم های آسیایی ندارند - ملی پوش سابق فوتبال ایران معتقد است تیم های ایرانی چیزی کمتر از سایر تیم های آسیایی ندارند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی عقیلی با بیان این که سپاهان در لیگ برتر شانس اول قهرمانی است، اظهارکرد: سپاهان اکنون یک بازی حساس پیش رو دارد و اگر آن مشکلات برای سپاهان پیش نمی آمد، تکلیف آن ها در لیگ قهرمانان آسیا مشخص بود.

به هرحال بازی امشب برای تیم سپاهان و نیروی هوایی عراق حساس است و امیداورم سپاهان برنده باشد و مردم را خوشحال کند.

وی بیان کرد: تیم های ایرانی چیزی کمتر از سایر تیم های آسیایی ندارند و قرار نیست چون یک بازیکن گران می خرند، آن بازیکن برای آن تیم ها تعیین کننده تمام لیگ قهرمانان باشد.

در گذشته تیم های عربی بسیار هزینه می کردند اما تیم های کره یا ژاپن قهرمان می شدند، حتی یک فصل نیز سپاهان تیم السد قطر را شکست داد اما به خاطر یک اشتباه در مسائل اداری همان السد قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.

عقیلی در پاسخ به این سوال که نسل جدید مربیان ایرانی را به چه صورت می بینید؟ خاطرنشان کرد: ابتدا برای من اسم ببرید زیرا باید ببینیم از نسل جدید چند مربی وارد این عرصه شده است و بعد بخواهیم در این زمینه صحبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقیلی: سپاهان شانس اول قهرمانی لیگ برتر است

عقیلی: سپاهان شانس اول قهرمانی لیگ برتر است