مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-28ورزشي

شانس بالای قهرمانی تنیسور خوزستانی در مسابقات زیر 18 سال کشور


فینال مسابقات تنیس زیر 18 سال کشور فردا (9 آذر) در اهواز برگزار می شود که ورزشکار خوزستانی شانس بالایی در کسب مقام قهرمانی دارد.

- ایسنا/خوزستان فینال مسابقات تنیس زیر 18 سال کشور فردا (9 آذر) در اهواز برگزار می شود که ورزشکار خوزستانی شانس بالایی در کسب مقام قهرمانی دارد.

محمدرضا جمهیری رییس هیات تنیس خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: مسابقات تنیس زیر 18 سال ایران که با حضور 126 نفر از سراسر کشور از دوم آذرماه به میزبانی باشگاه نفت اهواز آغاز شده است، فردا نهم آذر با شناخت نفرات برتر در فینال این رقابت ها به پایان می رسد.

وی بیان کرد: اختتامیه این مسابقات فردا (چهارشنبه) با حضور عزیزی رییس فدراسیون برگزار خواهد شد و همزمان با حضور آقای عزیزی نیز مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس خوزستان جهت ارایه گزارش سال 1401 و بررسی عملکرد هیات استان برگزار خواهد شد.

رییس هیات تنیس خوزستان درباره شانس خوزستان برای رسیدن به عنوان قهرمانی در این رقابت ها، گفت: در مجموعِ چهار رده سنی 10، 12، 14 و 16 سال، هشت ورزشکار به فینال راه پیدا کرده اند که آرین چهرازی تنیسور ارزنده استان در دو رده سنی 14 و 16 سال از شانس بالایی برای قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس بالای قهرمانی تنیسور خوزستانی در مسابقات زیر 18 سال کشور

شانس بالای قهرمانی تنیسور خوزستانی در مسابقات زیر 18 سال کشور