مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:502023-11-26پزشكي

تدوین سند راهبردی علوم دارویی دریایی


رییس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی از تدوین سند راهبردی علوم دارویی دریایی با ایده دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی از تدوین سند راهبردی علوم دارویی دریایی با ایده دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

رییس کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی امروز، 5 آذرماه در نشست این کارگروه در شیراز با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگستان علوم پزشکی در جنوب کشور و معرفی به عنوان یکی از کاگروه های فعال در فرهنگستان علوم پزشکی کشور گفت: سند راهبردی علوم دارویی دریایی یک نوآوری در این حوزه محسوب می شود که همکاری بین دو مجموعه علوم پزشکی شیراز و بوشهر، نشانگر یک حرکت بین بخشی در راستای پیشبرد اهداف این صنعت و حوزه سلامت است.

کامران باقری لنکرانی با بیان اینکه سند راهبردی علوم دارویی دریایی با ایده دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح شده است، افزود: این برنامه هم اکنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال برنامه ریزی و پیاده سازی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اهمیت برگزاری نشست های کارگروه جنوب فرهنگستان علوم پزشکی گفت: در این کارگروه از تجارب موفق اساتید و پیشکسوتان این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند راهبردی علوم دارویی دریایی

تدوین سند راهبردی علوم دارویی دریایی