مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-07حوادث

پلیس آگاهی فراجا برای کشف علمی جرائم تقویت می شود


فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت: تقویت نیروی انسانی، اصلاح فرآیندها و تقویت کشف علمی جرایم کمک می کند تا فرصت بیشتری برای رسیدگی به پرونده ها پیدا کنند.

- سردار محمدعلی نوری نژاد در حاشیه سفر به کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: یکی اولویت های فرماندهی انتظامی کشور در سال جاری، موضوع مقابله با سرقت است و همکاران ما باید در سراسر کشور تلاش کنند با استفاده از مقدورات سازمانی، در کاهش وقوع و افزایش کشفیات اقدام کنند.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه گشت های پیشگیرانه به صورت شبانه روز برقرار و فعال هستند، گفت: پلیس آگاهی از مقدورات سازمانی برای گشت پیشگیری و پیگیری سرقت در محل بهره گیری می کند و این امر نیز موجب شده تا شاهد افزایش کشف و کاهش وقوع سرقت در استان باشیم.

سردار نوری نژاد به تقویت مجموعه پلیس آگاهی فراجا اشاره کرد و افزود: تقویت نیروی انسانی، اصلاح فرآیندها و تقویت کشف علمی جرایم به همکاران ما در پلیس آگاهی فراجا کمک می کند تا فرصت بیشتری برای رسیدگی به پرونده ها و زمان بهتری برای کشف پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با مالخران و ساماندهی صنوفی که اجناس دسته دوم خریداری می کنند با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آگاهی فراجا برای کشف علمی جرائم تقویت می شود

پلیس آگاهی فراجا برای کشف علمی جرائم تقویت می شود