مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-28اقتصادي

قرارداد واگذاری زمین در شهرک های صنعتی استان مرکزی به نفع صنعتگر نیست


قرارداد واگذاری زمین که بین سرمایه گذار و شرکت شهرک ها منعقد می شود کاملا یک طرفه بوده و بسیاری از مفاد آن به نفع صنعتگر و با رضایت وی نیست.

- ایسنا/مرکزی مسئول انجمن سنگ محلات گفت: قرارداد واگذاری زمین که بین سرمایه گذار و شرکت شهرک ها منعقد می شود کاملا یک طرفه بوده و بسیاری از مفاد آن به نفع صنعتگر و با رضایت وی نیست.

حسین سروش سه شنبه، هفتم آذرماه در نشستی که به منظور بررسی مشکلات شهرک های صنعتی و صنایع این شهرستان با حضور فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و جمعی از مسئولان و صنعتگران استان و شهرستان محلات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اعلام مخالفت نسبت به واگذاری شهرک تولید کاغذ به شرکت شهرک های صنعتی، اظهار کرد: شهرک صنعتی صدریه بدون دریافت کمک دولتی و با هزینه شخصی احداث شده و زیرساخت های آن نیز توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.

در ارتباط با شهرک کاغذ نیز همین نکته وجود دارد.

وی با اشاره به مخالفت شرکت شهرک های صنعتی با احداث شهرک کاغذ و درخواست استقرار این واحدها در شهرک های زیرمجموعه خود، ادامه داد: تمام اقدامات در این شهرک توسط بخش خصوصی و هزینه کرد همین بخش انجام شده، پس چرا باید به شرکت شهرک های صنعتی واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد واگذاری زمین در شهرک های صنعتی استان مرکزی به نفع صنعتگر نیست

قرارداد واگذاری زمین در شهرک های صنعتی استان مرکزی به نفع صنعتگر نیست