مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-09سياسي

«دروس اخلاقیات» منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار جلد اول مجموعه گفتار های آیت الله محمدعلی جاودان، تحت عنوان «دروس؛ شرح آیات قرآن کریم» در اواخر سال 1401، - دروس اخلاقیات؛ مجموعه بحث های اخلاقی گفتار های محمدعلی جاودان در 280 صفحه به همت مؤسسه ایمان ماندگار و توسط انتشارات واژه پرداز اندیشه روانه بازار شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پس از انتشار جلد اول مجموعه گفتار های آیت الله محمدعلی جاودان، تحت عنوان دروس؛ شرح آیات قرآن کریم در اواخر سال 1401، به تازگی جلد دوم این مجموعه نیز با عنوان دروس اخلاقیات روانه بازار نشر شده است.

دروس اخلاقیات هم مانند دروس؛ شرح آیات قرآن کریم شامل مباحث اخلاقی (توضیح احادیث اخلاقی و مطالب حکمت آمیز) است؛ با این تفاوت که در جلد نخست این مجموعه، منبع اصلی مطالب آیات قرآن کریم بود و در این جلد، منبع اصلی احادیث ائمه اطهار علیهم السلام است.

همچنین تنوع مطالب اخلاقی در این جلد گسترده است؛ انسان شناسی، تفکر، عزم و اراده، باور به مرگ و زندگی پس از آن، رابطه ایمان با اعمال، تقوا و ورع، آثار گناه، توبه و استغفار، مراقبه، اهمیت داشتن استاد در سیر الی الله، بهتر شدن کیفیت نماز، آداب ماه شعبان و رمضان، و ایجاد ارتباط با اهل بیت علیهم السلام از مهمترین عناوینی است که در حوزه اخلاق ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دروس اخلاقیات» منتشر شد

«دروس اخلاقیات» منتشر شد