مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-02بين الملل

دمشق: رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود است


وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای در واکنش به ازسرگیری جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، تأکید کرد که این رژیم به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای تأکید کرد که جنایت های جنگی رژیم فاشیستی اسراییل در غزه پس از پایان آتش بس، تلاشی از سوی این رژیم برای سرپوش گذاشتن بر سیاست های این رژیم است.

  وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه خبر داد که طی ساعات گذشته رژیم اسراییل با ارتکاب دهها جنایت، موجب شهادت 193 نفر و زخمی شدن 652 نفر دیگر شده است.

این وزارتخانه با رد ادعای رژیم اسراییل، تأکید کرد که هیچ منطقه و نقطه امنی در غزه برای غیرنظامیان وجود ندارد و جنایات و اقدامات اشغالگران علیه غیرنظامیان ادعای آن ها را به خوبی رد می کند.

وزارت خارجه سوریه بر ضرورت توقف جنایت های رژیم اشغالگر علیه فلسطینیان و تجاوزات آن علیه سوریه و لبنان و ممانعت از گسترش جنگ به مناطق جدید تأکید کرد.

  بنابر گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، در این بیانیه با اشاره به شهادت بیش از 200 فلسطینی به ویژه کودکان و فلسطینیان طی چند ساعت گذشته و تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه سوریه آمده است که این رژیم به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست سیاست های خود برای تحقق اهدافش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود است

دمشق: رژیم صهیونیستی به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود است