مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 20:212023-11-26سياسي

آیت الله سعیدی: حرکت حماس بر اساس قرآن و روایات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: باید رفتار، سیره و منش حضرت زهرا (س) الگو و اسوه همه ما به ویژه بانوان باشد؛ زیرا این بانو به قدری نزد خداوند تقرب پیدا کرده بودند که از اوایل عمر خود ام ابیها بودند و در ادامه هم اسوه و الگوی ائمه(ع) بودند.

 وی حرکت امروز جوانان غزه را بر اساس آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع) دانست و گفت: دشمنی یهودیان با مؤمنین در قرآن به صراحت بیان شده و خداوند از مؤمنان خواسته است که همان طور که آنها شما را از سرزمینتان بیرون کردند آنها را بیرون کنید و به مؤمنین وعده داده است که از آنها نترسید و در هرجا توانایی داشتید با آنها بجنگید.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) فرمودند هرجا ظالمی وجود دارد باید با او جنگید، افزود: امروز حماس به این آیات و روایات عمل کرده است و در راه خدا خوف و حزنی به خود راه نداد و علی رغم شهدایی که به آنها تحمیل شد از پای ننشست.

 وی با بیان اینکه اگر دین خدا را یاری کنیم خداوند هم ما را یاری می کند، افزود: امروز در کل دنیا بسیج فراگیر و عمومی شکل گرفته به طوری که در کشور انگلستان و شهر لندن که بنیان گذار ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: حرکت حماس بر اساس قرآن و روایات است

آیت الله سعیدی: حرکت حماس بر اساس قرآن و روایات است