مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-17اقتصادي

تعیین تکلیف دو هزار میلیارد ریال اموال قاچاق و متروکه در خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان از تعیین تکلیف 2 هزار میلیارد ریال اموال قاچاق و متروکه استان و برگشت آن ها به بیت المال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقانی با اشاره به تعیین تکلیف دو هزار میلیارد ریال اموال قاچاق و متروکه خوزستان و برگشت آن ها به بیت المال، اظهار کرد: از این میزان یک هزار و 500 میلیارد ریال، از طریق مزایده و حراج کالا های قاچاق و متروکه و 500 میلیارد ریال نیز از محل برگشت کالا به صاحبان آن ها، تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه بخشی از این کالا ها به سرعت فاسد می شوند، افزود: باید علاوه بر نگهداری صحیح از آن ها، در رسیدگی به پرونده این کالا ها و صدور رای تسریع کرد.

دهقانی ادامه داد: در این مدت 128 فقره پرونده به دلیل غیرقابل مصرف بودن وبه منظور حفظ سلامت مصرف کننده، از چرخه مصرف خارج و معدوم شد.

رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر تسریع تعیین تکلیف اموال توقیف شده در گمرکات و بنادر خوزستان، اضافه کرد: اموال 130 فقره پرونده از گمرکات خرمشهر، آبادان و بندر امام خمینی نیز در حال قیمت گذاری است که به زودی در فرآیند مزایده و فروش قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی کالا ها و تعیین تکلیف اموال تملیکی، می گوید: اموال 24 فقره پرونده از گمرک آبادان و کالای 14 فقره پرونده از گمرک خرمشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف دو هزار میلیارد ریال اموال قاچاق و متروکه در خوزستان

تعیین تکلیف دو هزار میلیارد ریال اموال قاچاق و متروکه در خوزستان