مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-20اقتصادي

خط تولیدبتن با فناوری نانو در خراسان جنوبی راه اندازی می شود


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها خراسان جنوبی گفت: این سازمان آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای خط تولید قطعات بتنی با فناوری های نانو تکنولوژی در استان با سرمایه گذاران اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد اسماعیل فاطمی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی در دیدار با یکی از سرمایه گذاران و شرکت های فعال صادراتی در حوزه معدنی و صادرات محصولات فنی و مهندسی به کشور عمان  اظهارداشت: تولید برپایه تکنولوژی و به کارگیری آن برای تولید محصولات بیشتر، متنوع و مورد استفاده در بخش های مختلف جامعه، یکی از دستاورد های مراکز علمی در نسل سوم است.

به گفته وی تنها با تکیه بر تولید دانش بنیان است که می توان کشور را از سایه تحریم خارج کرد، باعث پویایی اقتصاد شد و مسیر کشور به سمت پیشرفت را هموار کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه استان در حوزه های صنعت، مواد معدنی، صنایع تبدیلی کشاورزی، خدمات و گردشگری دارای جاذبه سرمایه گذاری است، و در خراسان جنوبی با مختصات و فناوری که وجود دارد و همچنین توسعه شبکه ای که مورد نیاز است راه اندازی این خط تولید بسیار حائز اهمیت است.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان جنوبی گفت: یکی از رسالت های اصلی سازمان همیاری در بخش بازرگانی تامین تجهیزات مورد نیاز شهرداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولیدبتن با فناوری نانو در خراسان جنوبی راه اندازی می شود

خط تولیدبتن با فناوری نانو در خراسان جنوبی راه اندازی می شود