مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 09:402023-12-11سياسي

درآمدهای پایدار برای دولت با جلوگیری از فرارهای مالیاتی


وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بودجه باید ناشی از درآمدهای پایدار باشد، گفت: با توجه به شفافیت اطلاعات اقتصادی و افزایش مؤدیان جدید و جلوگیری از فرارهای مالیاتی تلاش داریم درآمدهای پایداری در بودجه داشته باشیم.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بودجه باید ناشی از درآمدهای پایدار باشد، گفت: با توجه به شفافیت اطلاعات اقتصادی و افزایش مؤدیان جدید و جلوگیری از فرارهای مالیاتی تلاش داریم درآمدهای پایداری در بودجه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لایحه بودجه سال 1403 در حالی از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که در آن و فشار جدید مالیاتی به مردم، کسبه و حقوق بگیران نیست، گفته بود: یکی از منابع ما در اخذ مالیات، گسترش تور مالیاتی برای فراریان مالیاتی است که این آرزوی کشور است تا عدالت مالیاتی محقق شود.

ارقام تحقق ناپذیر در بودجه وجود ندارد در این راستا سیداحسان خاندوزی - وزیر امور اقتصادی و دارایی - در حاشیه جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، توضیحاتی درباره درآمدهای بودجه ارائه کرد و گفت: حدود 70 درصد از درآمدهای عمومی دولت به غیر از تبصره 14 مبتنی بر زیرمجموعه وزارت اقتصاد و امور دارایی است، درآمدهای ناشی از واگذاری سهام، درآمدهای ناشی از واگذاری اموال غیرمنقول و مولدسازی، درآمدهای خزانه ناشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای پایدار برای دولت با جلوگیری از فرارهای مالیاتی

درآمدهای پایدار برای دولت با جلوگیری از فرارهای مالیاتی