مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-09اجتماعي

25 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری کرمانشاه اضافه می شود


رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: 25 دستگاه اتوبوس جدید شهری با اولویت شهرک های کم برخوردار وارد ناوگان حمل و نقل کرمانشاه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا دوستی رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روزانه حدود 50 جابجایی سفر توسط 7 هزار دستگاه تاکسی فعال گردشی و مسیری و 40 هزار سفر توسط تعدادی اتوبوس فعال در حوزه دولتی و بخش خصوصی در شهر کرمانشاه انجام می شود.

وی، از وارد کردن اتوبوس های جدید خطوط در سطح شهر  با اولویت محلات کم برخوردار خبر داد و افزود: ساماندهی ایستگاه های تاکسی را در دست اقدام داریم.

رییس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: 108 دستگاه اتوبوس طی سال گذشته خریداری شده که 44 دستگاه از آن وارد شده؛ 19 دستگاه از این تعداد در خطوط فعال هستند و 25 دستگاه هنور پلاک نشده و غیرفعال هستند.

  وی تصریح کرد: برای تعیین راننده این 25 اتوبوس فراخوان داده شده و حدود 450 نفر به عنوان متقاضی اعلام آمادگی کرده؛ امتیازبندی انجام شده، البته با توجه به قیمت بالای اتوبوس ها اولویت با افرادی است که سابقه کار در این زمینه را دارند.

دوستی اضافه کرد: تا یک ماه آینده این 25 دستگاه وارد ناوگان خواهند شد و در خدمت محلاتی کم برخورداری همچون شهرک های دولت آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری کرمانشاه اضافه می شود

25 دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری کرمانشاه اضافه می شود