مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-13سياسي

مسئولان موضوع انتخابات را جدی تر بگیرند


رییس جهاددانشگاهی در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: مسئولان موضوع انتخابات را جدی تر بگیرند تا با همکاری همه بخش ها مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات آتی افزایش یابد.

- در دیدار رییس جهاددانشگاهی با آیت الله حسینی بوشهری مطرح شد مسئولان موضوع انتخابات را جدی تر بگیرند رییس جهاددانشگاهی در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو تاکید کرد: مسئولان موضوع انتخابات را جدی تر بگیرند تا با همکاری همه بخش ها مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات آتی افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح چهارشنبه 22 آذرماه حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و تعدادی از معاونین و مدیران ارشد این نهاد در سفر به استان قم، با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه و رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت وگو کردند.

رییس جهاددانشگاهی در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه اشاره کرد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر غده سرطانی رژیم صهیونسیتی در غزه ریشه کن شود و ان شاءالله بزودی در قدس نماز را به امامت رهبر انقلاب بخوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان موضوع انتخابات را جدی تر بگیرند

مسئولان موضوع انتخابات را جدی تر بگیرند