مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-15ورزشي

پاکدامن: تنها ستاره استقلال نکونام است


امسال تنها ستاره استقلال جواد نکونام سرمربی تیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی پاکدامن بعد از کسب رنکینگ 8 دنیا گفت: خدارو شکر که این اتفاق افتاد اما این اولین بار نیست که به اینجا رسیدم، در سه سال گذشته من در 38 رویداد شرکت کردم و خوشحالم که در این رویدادها که در رنکینگ تاثیر بسیار زیادی دارد، نتایج قابل قبولی کسب کردم و خودم را بین16 بازیکن برتر حفظ کنم.

در ورزش های انفرادی ملاک اصلی رنکینگ است و اینکه ورزشکاری از کشور ایران در این جایگاه باشد، بسیار سخت است؛ این رشته چون اصالت اروپایی دارد خیلی سخت است که مارا بپذیرند، من تمام تلاشم را کردم این رنکینگ را حفظ کنم و در حال حاضر به دلیل اینکه بازیکن کره ای مصدوم شده، در رنکینگ هفت حضور دارم.

پاکدامن در خصوص مسابقات جایزه بزرگ فرانسه گفت: یک اردوی خیلی خوب در فرانسه پیش یک مربی المپیک باز داشتیم، این مربی از المپیک 1992 تا همین المپیک توکیو با ورزشکاران مدال آور تمرین کرده است.

 خدارا شکر فدراسیون رایزنی کرد و توانستیم از حضور ایشان بهره مند شویم و من هر موقع با ایشان تمرین کردم، توانستم خیلی خوب بازی کنم.

وی افزود: وقتی می خواستم به فرانسه بروم با این مربی مذاکره می کردم و به ایشان گفتم شرایط زندگی ام در ایران طوری نبود که بتوانم همسرم را 6 ماه ترک کنم و ایشان هم پزشک است و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکدامن: تنها ستاره استقلال نکونام است

پاکدامن: تنها ستاره استقلال نکونام است