مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-20بين الملل

گزارش روزنامه عبری از وضعیت سلامتی محمد الضیف


روزنامه عبری زبان «معاریو» اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به ویدیوهایی دست یافته که نشان می دهند «محمد الضیف» فرمانده کل گردان های القسام در سلامت کامل است و بدون ویلچر حرکت می کند و این بر خلاف ارزیابی های صهیونیست ها است که ادعا داشتند الضیف بر اثر .

- روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به ویدیوهایی دست یافته که نشان می دهند محمد الضیف فرمانده کل گردان های القسام در سلامت کامل است و بدون ویلچر حرکت می کند و این بر خلاف ارزیابی های صهیونیست ها است که ادعا داشتند الضیف بر اثر تلاش قبلی برای ترورش که از آن جان سالم به در برد، توانایی حرکت کردن را از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه گزارش داد که در بخشی از روند جمع آوری داده های اطلاعاتی در نوار غزه، ارتش چندین کلیپ ویدیویی را پیدا کرد که نشان می داد محمد الضیف روی پاهای خود راه می رود و کمی لنگان است که به این معنی است که وضعیت سلامتی او بسیار بهتر از برآوردهای سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی است که مدعی بودند او قادر به حرکت و راه رفتن نیست.

این روزنامه در گزارشی که در وبگاه خود منتشر کرد، افزود: در ویدیویی دیگر، الضیف در حالی که در جای دیگری نشسته ظاهر می شود و وضعیت سلامتی او بسیار بهتر از آنچه است که در اراضی اشغالی پس از سلسله سوء قصده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش روزنامه عبری از وضعیت سلامتی محمد الضیف

گزارش روزنامه عبری از وضعیت سلامتی محمد الضیف