مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-11سياسي

سخنگوی شورای نگهبان: نتایج بررسی های هیات های نظارت پس از 14 دی اعلام می شود


هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه نتایج بررسی های هیات های نظارت پس از 14 دی اعلام می شود، گفت: تاییدصلاحیت های شورای نگهبان کارکردی غیر از انتخابات ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح امروز (دوشنبه 20 آذر 1402) میهمان برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر شبکه سه سیما درباره موضوعاتی که این روزها شورای نگهبان در دستور کار دارد صحبت کرد و اظهار داشت: اعضای شورای نگهبان اکنون مشغول بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه هستند که تاکنون 29 جلسه به صورت غیررسمی برگزار شده است.

طحان نظیف افزود: به دلیل اینکه مهلت قانونی شورای نگهبان برای اعلام نظر درباره یک مصوبه محدود و 10 روز است که البته قابل تمدید تا 20 روز نیز می باشد، پا به پای مجلس شورای اسلامی به بررسی این لایحه پرداختیم که جلسات همچنان ادامه دارد.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به سوال مجری این برنامه مبنی بر اینکه نظر شورای نگهبان درباره مصوبات بحث برانگیز برنامه هفتم توسعه همچون افزایش سن بازنشستگی چیست؟ عنوان کرد: چون این مصوبات جزو مصوبات پایانی مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه است، هنوز در جلسات شورای نگهبان مورد بررسی قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی شورای نگهبان: نتایج بررسی های هیات های نظارت پس از 14 دی اعلام می شود

سخنگوی شورای نگهبان: نتایج بررسی های هیات های نظارت پس از 14 دی اعلام می شود