مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-16بين الملل

بحران در بازارهای رژیم صهیونیستی در نتیجه پاسخ مقاومتی یمنی ها


رسانه های عبری زبان تایید کردند، پاسخ یمن علیه کشتی های عازم سرزمین های اشغالی موجب کمبود و گرانی کالا در بازارهای رژیم صهیونیستی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، به دلیل تشدید حملات در دریای سرخ علیه کشتی های رژیم صهیونیستی و سایر کشتی های خارجی که به سمت این رژیم حرکت می کنند، کمبود و تأخیر در ارسال کالاها از جنوب سرزمین های اشغالی برای صهیونیست ها در حال افزایش است.

داده های بنادر رژیم صهیونیستی حاکی از تأخیر بین دو تا سه هفته ای رسیدن کشتی های حامی کالاها به سرزمین های اشغالی و فشار بر بازارهای مواد غذایی و کالاها و  تجهیزات برقی و الکترونیکی است که به دنبال حوادث امنیتی در دریای سرخ تحت تاثیر قرار گرفته و موجب شده رژیم صهیونیستی برای تامین این کالاهای خود دست به دامن اروپا شود با وجود اینکه برای آن هزینه بر است.

  روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت دیروز جمعه نوشت، از زمانی که یمنی ها اعلام کردند هر کشتی عازم رژیم صهیونیستی را هدف می گیرند، حوادث امنیتی در دریای سرخ شدت گرفته است، چیزی که موجب به هم ریختن روند تجارت اسراییل شده و بازارهای داخلی و خارجی آن را تهدید می کند.

این روزنامه با اشاره به چندین مورد حادثه امنیتی برای کشتی های تجاری در دریای سرخ طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته آورده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در بازارهای رژیم صهیونیستی در نتیجه پاسخ مقاومتی یمنی ها

بحران در بازارهای رژیم صهیونیستی در نتیجه پاسخ مقاومتی یمنی ها