مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-20اجتماعي

فراجا گیلان میزبان سومین جشنواره ره آورد اربعین حسینی


فرمانده انتظامی گیلان از برگزاری سومین جشنواره سراسری فرهنگی ادبی هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی به میزبانی این استان در پنجم و ششم دی ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان عصر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد فرماندهی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره سراسری فرهنگی ادبی هنری ره آورد پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، انعکاس مجاهدت ها و خدمات پلیس در اربعین همچنین نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در جامعه است.

به گفته وی، این اعتقاد و باور ماست که اشاعه این فرهنگ ناب بازدارندگی مناسبی در بروز آسیب های اجتماعی دارد و قدرت آن در پیشگیری از جرائم بسیار چشمگیر است.

  فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه مجموعه انتظامی کشور در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین نظم و امنیت است با برگزاری چنین رویدادهای معنوی، سیمای پلیس مکتبی و انقلابی خدمتگزار را به همگان نشان می دهد، گفت: با برگزاری چنین جشنواره هایی آحاد جامعه با نقش سازنده پلیس در ماموریت معنوی اربعین حسینی بیشتر آشنا می شوند.

  ملکی با قدردانی از سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری چنین رویدادهایی که فرهنگ، هنر و ادبیات را برای ترویج باورهای دینی به خدمت گما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا گیلان میزبان سومین جشنواره ره آورد اربعین حسینی

فراجا گیلان میزبان سومین جشنواره ره آورد اربعین حسینی