مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-24اجتماعي

حفاظت مشارکتی راهبرد اصلی حفظ، احیا و توسعه محیط زیست است


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد ضمن تاکید بر اهمیت حفاظت مشارکتی و جلب مشارکت عمومی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در حفظ، - ایسنا/یزد معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد ضمن تاکید بر اهمیت حفاظت مشارکتی و جلب مشارکت عمومی به عنوان یکی از راهبردهای اصلی در حفظ، احیا و توسعه محیط زیست، گفت: تجربیات جهانی نشان داده بهترین و کارآمدترین روش مدیریت گونه زیستگاه ها و محیط زیست زمانی است که مردم در این امر مشارکت کنند.

اعظم حبیبی پور در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این که حفاظت مشارکتی و جلب مشارکت عمومی یکی از راهبردهای اصلی در حفظ، احیا و توسعه محیط زیست محسوب شود، ابراز امیدواری کرد این امر در برنامه هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی مورد توجه ویژه قرار گرفته، تنفیذ و ارتقاء یابد.

وی با اشاره به این که استان یزد دارای 11 منطقه چهارگانه محیط زیست با مساحت بیش از 994 هزار هکتار است، گفت: از این حیث با مساحت حدود 5.

7 میلیون هکتار، از نظر وسعت در جایگاه هشتم کشوری قرار دارد.

معاون محیط زیست با اشاره به این که عرصه های وسیع زیستگاهی در استان یزد باعث شده سرانه حفاظتی هر محیطبان در این استان به 25 هزار هکتار برسد، گفت: کاهش نیرو و امکانات دولتی، حفاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاظت مشارکتی راهبرد اصلی حفظ، احیا و توسعه محیط زیست است

حفاظت مشارکتی راهبرد اصلی حفظ، احیا و توسعه محیط زیست است