مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-09اقتصادي

قرص زعفران با هدف پیشگیری از سرطان و اثرات آن بر افسردگی تولید شد


مدیر گروه پژوهشی زعفران دانشگاه بیرجند گفت: به منظور تهیه ترکیبات دارویی مؤثر و مجوزدار برای پیشگیری از سرطان ها و اثرات آن بر افسردگی و تنش ها، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر گروه پژوهشی زعفران دانشگاه بیرجند گفت: به منظور تهیه ترکیبات دارویی مؤثر و مجوزدار برای پیشگیری از سرطان ها و اثرات آن بر افسردگی و تنش ها، قرص زعفران با برند تجاری سافرانال در شرکت دانش بنیان فناوران بهزیست شرق تولید شد.

محمدعلی بهدانی، مدیر گروه پژوهشی زعفران دانشگاه بیرجند با بیان اینکه از حدود 20 سال پیش برای محصول استراتژیک زعفران کار علمی و تحقیقات را آغاز کرده است، گفت: گروه پژوهشی زعفران با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در دهه 80 برای ایجاد زمینه انتشار تحقیقات پژوهشگران تأسیس شد و در ادامه مجله ای با عنوان پژوهش های زعفران برای اولین بار به صاحب امتیازی دانشگاه بیرجند و گروه پژوهشی زعفران راه اندازی شد.

وی افزود: در ارتباط با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در قالب طرح های پژوهشی مورد درخواست این معاونت، چندین طرح پژوهشی انجام شد.

یکی از این طرح های اثرگذار در حوزه زعفران طرح ممیزی علم زعفران بود که به سفارش معاونت علمی و فناوری توسط گروه پژوهشی زعفران انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرص زعفران با هدف پیشگیری از سرطان و اثرات آن بر افسردگی تولید شد

قرص زعفران با هدف پیشگیری از سرطان و اثرات آن بر افسردگی تولید شد