مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-30سياسي

مسوولان باید بسیجی وار به مردم خدمت کنند


امام جمعه پردیس با بیان اینکه مدیران باید برای خدمت به مردم بسیجی وار عمل کنند، گفت: خدمت به مردم همان خدمت به خدا است زیرا زمانیکه انسان خود را بشناسد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس مراسم بزرگداشت هفته بسیج در شرکت عمران شهر پردیس برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمیه الزهرا(س) اظهار کرد: امام علی(ع) بزرگترین بسیجی پرورش یافته مکتب رسول الله(ص) است و چند ویژگی برای بسیجی بودن را در نهج البلاغه اعلام کردند.

وی گفت: بسیجی فقط لباس خاکی، چفیه و کارت عضویت نیست بلکه کسانی که خدمت به مردم میکنند نیز بسیجی هستند.

امام جمعه پردیس افزود: بسیجی کسی است که به جهاد لبیک میگوید و برای جهادگری سر ازپا نمیشناسند و جهاد فقط جنگ و گلوله نیست، کسانی که به مردم خدمت میکنند نیز به نوعی جهادگر محسوب میشوند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: دومین ویژگی بسیجی بودن، اُنس با قرآن است و مانوس بودن با قرآن کریم خصلت انسان را مانند حُر، آزاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مدیران باید برای خدمت به مردم بسیجی وار عمل کنند، ابراز کرد: خدمت به مردم همان خدمت به خدا است، وقتی انسان خود را به واسطه آشنایی با قرآن بشناسد، عمر خود را صرف خدمت به مردم خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان باید بسیجی وار به مردم خدمت کنند

مسوولان باید بسیجی وار به مردم خدمت کنند