مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-20سياسي

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه هفته پژوهش و آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور آیت الله حسینی (نماینده ولی فقیه)، - پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج تجلیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو ، مراسم اختتامیه هفته پژوهش و آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور آیت الله حسینی (نماینده ولی فقیه)، پیوند(معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری)،کاوه پیشقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از دانشگاهیان در یاسوج برگزار شد.

محمدکاظم کاوه پیش قدم (رییس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج)  در این آیین با بیان اینکه یکی از مباحث اصلی در دین اسلام، علم است، گفت: غربی ها در تکنولوژی و علوم پایه بسیار موفق عمل کرده اند اما در علوم انسانی عقب مانده است.

کاوه پیشقدم با اشاره به اهمیت رشد علم در جامعه، گفت: با اقدامات پژوهشی و رشد علمی باید امید را در میان جوانان زنده نگه داریم.

آیت الله سید نصیر حسینی(نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد)در آیین تجلیل از پژوهشگران استان، با بیان اینکه برخی افراد شیشه و کارتون های قابل بازیافت را قبل از ماموران شهرداری جمع می کنند، گفت: با این وجود، زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج