مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-04بين الملل

چرا جهان اسلام مانع نسل کشی در غزه نمی شود؟


امروز همه دنیا در حال نظاره تداوم نسل کشی در غزه هستند ضمن اینکه مردم دنیا شاهدند اسراییل در تلاش است به نوعی مردم غزه را به سمت صحرای سینا در مصر کوچ دهد و آن ها را در آنجا اسکان دهد موضوعی که با واکنش و مقاومت مصر مواجه شده است.

- امروز همه دنیا در حال نظاره تداوم نسل کشی در غزه هستند ضمن اینکه مردم دنیا شاهدند اسراییل در تلاش است به نوعی مردم غزه را به سمت صحرای سینا در مصر کوچ دهد و آن ها را در آنجا اسکان دهد موضوعی که با واکنش و مقاومت مصر مواجه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن هانی زاده در یادداشتی نوشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که منجر به تشدید حملات و بمباران های شهر غزه توسط اسراییل شده این است که اساسا در استراتژی رژیم صهیونیستی بر این موضوع تاکید شده که نباید در آینده ای نه چندان دور شهری به نام غزه وجود داشته باشد به این خاطر اسراییل با حمایت تام و تمام و بدون، چون و چرای غرب به دنبال ویرانی و کشتار و نسل کشی همه جانبه در غزه است.

آنچه در این موضوع حائز اهمیت است تلاش خزنده اسراییل برای کوچاندن مردم غزه یعنی کوچ اجباری آن ها به سایر سرزمین هاست که در دهه های گذشته بارها و بارها این اقدام را با راهبردهای نظامی و حملات و کشتارهای دسته جمعی صورت داده است به این خاطر مشخص است کوچ اجباری مردم غزه راهبرد و استراتژی گسترده ای بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا جهان اسلام مانع نسل کشی در غزه نمی شود؟

چرا جهان اسلام مانع نسل کشی در غزه نمی شود؟