مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 03:152023-11-29اقتصادي

انقلاب جدید در باتری خودروهای برقی


ارائه باتری برای خودروهای برقی با 300 درصد چگالی انرژی بالاتر و 15 دقیقه شارژ فوق العاده سریع یک شگفت انگیز در بازار خودروهای الکتریکی است.

- ارائه باتری برای خودروهای برقی با 300 درصد چگالی انرژی بالاتر و 15 دقیقه شارژ فوق العاده سریع یک شگفت انگیز در بازار خودروهای الکتریکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چشم انداز به سرعت در حال تحول فناوری وسایل نقلیه الکتریکی، یک بازیکن جدید به عنوان یک چالش بزرگ برای تسلط شرکت تسلا در حال ظهور است.

کوانتوم اسکیپ(QuantumScape)، یک استارت آپ مستقر در سیلیکون ولی، با باتری های حالت جامد پیشرفته خود، انقلابی در بازار باتری های خودروهای الکتریکی ایجاد کرده است.

باتری ها دارای چگالی انرژی سه برابری سلول های لیتیوم یونی تسلا، زمان شارژ سریع تر و طراحی ایمن تر و پایدارتر هستند.

جهش کوانتوم اسکیپ به آینده با استفاده نوآورانه آن از فناوری حالت جامد مشخص شده است که جایگزین الکترولیت مایع در باتری ها با مواد سرامیکی جامد می شود.

این انتقال، چگالی انرژی را افزایش می دهد و امکان برد طولانی تر رانندگی را فراهم می کند و خطرات آتش سوزی مرتبط با باتری های لیتیوم یون معمولی را کاهش می دهد.

ادعاهای جسورانه این شرکت مبنی بر شارژ مجدد تا 80 درصد ظرفیت در 15 دقیقه می تواند چشم انداز خودروهای برقی را متحول کند و یکی از نگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب جدید در باتری خودروهای برقی

انقلاب جدید در باتری خودروهای برقی