مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:402023-12-20بين الملل

سفیر آلمان به وزارت امور خارجه ایران احضار شد


مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه ایران به سفیر آلمان گفت: ایران برخلاف برخی کشورها که سابقه سیاهی در آزار یهودیان دارند، پیشینه درخشانی در تقویت اصل همزیستی دارد.

- مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه ایران به سفیر آلمان گفت: ایران برخلاف برخی کشورها که سابقه سیاهی در آزار یهودیان دارند، پیشینه درخشانی در تقویت اصل همزیستی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی اخبار منتشر شده مبنی بر اتهام بی اساس یک دادگاه در آلمان علیه ایران و همچنین اقدام غیرقابل قبول وزارت امور خارجه آلمان در احضار کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران، هانس اودو موتسل سفیر برلین در تهران روز چهارشنبه، توسط مدیرکل غرب اروپای وزارت امور خارجه ایران احضار و مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به او ابلاغ شد.

وزارت امور خارجه آلمان روز سه شنبه و در پی ادعای یک دادگاه منطقه ای این کشور علیه ایران درباره تلاش یک فرد برای حمله به یک کنیسه، کاردار ایران را احضار کرد.

این وزارتخانه مدعی شد: طبق حکم دادگاه عالی منطقه ای دوسلدورف، حمله برنامه ریزی شده به کنیسه ای در بوخوم در نوامبر 2022 به یک سازمان دولتی ایران مرتبط بود .

در همان روز، دادگاه عالی منطقه ای دوسلدورف یک مرد ایرانی-آلمانی را به دلیل تلاش برای آتش زدن یک کنیسه به 2 سال و 9 ماه حبس محکوم کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آلمان به وزارت امور خارجه ایران احضار شد

سفیر آلمان به وزارت امور خارجه ایران احضار شد