مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-01بين الملل

حزب الله 2 پایگاه نظامی اسراییلی را هدف قرار داد


حزب الله 2 پایگاه نظامی اسراییلی را هدف قرار داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب الله لبنان خبر داد که در راستای حمایت از مردم نوار غزه، امروز ساعت 16 و 43 دقیقه به وقت محلی، پایگاه نظامی رامیم را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

آتش بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین صهیونیست ها و جنبش مقاومت حماس، با مخالفت و تعلل تل آویو در تمدید آن، از بامداد امروز به پایان رسید و حزب الله نیز همزمان با این تجاوزات، حملات به مواضع صهیونیستها را از سر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المنار، حزب الله با انتشار بیانیه دیگری خبر داد که ساعت 16 و 40 دقیقه به وقت محلی هم، محل استقرار نظامیان اسراییلی را در اطراف مقر نظامی رامیا هدف قرار داده است.

حزب الله گفت که در جریان این حملات، چند اسراییلی نیز زخمی شدند.

در روز پنجاه و ششم از آغاز تجاوز صهیونیستها، رژیم صهیونیستی پس از آتش بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به نوار غزه از سر گرفت.

در روز گذشته نیز، هفتمین مرحله از تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها 30 فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسراییلی هم آزاد شدند.

ارتش صهیونیستی امروز خبر داد که از زمان پایان آتش بس در غزه، 9 نفر از نیروهای خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله 2 پایگاه نظامی اسراییلی را هدف قرار داد

حزب الله 2 پایگاه نظامی اسراییلی را هدف قرار داد