مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-09سياسي

تشکیل ستاد بزرگداشت بصیرت و میثاق امت با ولایت در خراسان جنوبی


ستاد بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و مقام زن و روز مادر در خراسان جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه تشکیل ستاد بزرگداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهارداشت: وظیفه و رسالتی که بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گذاشته شده است فذکرهم بایام الله است که این شورا با همکاری سایر دستگاه های نظام، یادآوری و آگاه سازی جامعه نسبت به ایام الله را دنبال می کند.

  وی با بیان این که ایام الله روزهای مهم و کلیدی هستند و وقتی شرایطی فراهم می شود که بندگان را متوجه ذات اقدس الهی می کند از آن به ایام الله تعبیر می شود افزود: از جمله این مناسبت های مذهبی مثل بعثت پیامبر، ولادت و شهادت معصومین(صلوات الله علیهم)، عاشورا یا مناسبت های ملی  از قبیل 9 دی، 22 بهمن و .

لذا باید از این فرصت ها در راستای استمرار حرکت اولیای الهی، روشنگری مسیر سعادت و مسیر مبارزه با ظلم و ستم بهره برداری شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات  اسلامی خراسان جنوبی  روز آغاز نبرد طوفان الاقصی را نمونه ای از ایام الله و کارستان بزرگ بین المللی مردم غزه معرفی کرد که حرکت بسیار عظیم و نوعی رستاخیز شکل گرفت و سبب بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد بزرگداشت بصیرت و میثاق امت با ولایت در خراسان جنوبی

تشکیل ستاد بزرگداشت بصیرت و میثاق امت با ولایت در خراسان جنوبی