مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-11اقتصادي

واکنش رییس دیوان محاسبات به اعداد پرونده چای


سر و کار دیوان محاسبات با اعداد و ارقام است و ای کاش آن هایی که در مورد اعداد و ارقام اعلام شده در پرونده واردات چای دبش، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رییس کل دیوان محاسبات در واکنش به پرونده تخلف در واردات چای دبش گفت: افراد در ارایه آمار و اطلاعات دقت کرده و قبل از هر اظهار نظر اعداد و ارقام را با دیوان محاسبات کنترل کنند.

   سید احمدرضا دستغیب در واکنش به اعداد و ارقام اعلام شده در پرونده واردات چای دبش اظهار داشت: سر و کار دیوان محاسبات با اعداد و ارقام است و ای کاش آن هایی که اظهار نظر می کنند اول با دیوان محاسبات که یک مجموعه فنی و حسابرسی در کشور است این اعداد و ارقام را کنترل می کردند.

ببینند آیا این اعداد و ارقام که از تخلف می گویند درست است؟ وی ادامه داد: مردم تقصیری ندارند یک عددی می شنوند و آن را محاسبه می کنند و به این شکل سرمایه اجتماعی مورد تهدید قرار می گیرد، اما ابعاد مختلف آن را نمی دانند و طبیعی هست، چون کار آن ها حسابرسی نیست.

افراد باید مراقبت کنند در ارایه اطلاعات و آمار.

رییس دیوان محاسبات تصریح کرد: البته اگر تخلفی از جانب هر شخصی صورت می گیرد که موجب تضییع بیت المال می شود حتما قوه قضاییه باید ورود کند و البته اگر در حوزه دولت باشد ما هم در دادگاه عالی مالی که دیوان محاسبات است حتما ورود و رسیدگی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس دیوان محاسبات به اعداد پرونده چای

واکنش رییس دیوان محاسبات به اعداد پرونده چای