مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-19حوادث

آتش سوزی سفره خانه در کاشان، 3 مصدوم در پی داشت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش سوزی در یکی از سفره خانه های اطراف باغ تاریخی فین باعث مصدوم شدن سه نفر از شهروندان شد.

- ایسنا/اصفهان سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش سوزی در یکی از سفره خانه های اطراف باغ تاریخی فین باعث مصدوم شدن سه نفر از شهروندان شد.

روح الله فدایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ستاد فرماندهی 125 سازمان آتش نشانی کاشان با کسب خبر از بروز این آتش سوزی در ساعت 21:28دقیقه دیشب دوشنبه، بلافاصله چهار تیم از ایستگاه های شماره 4 ،5 را روانه محل آتش سوزی واقع در نزدیکی باغ فین کرد.

وی افزود: وجود کپسول های گاز مایع و سازه چوبی سفره خانه، باعث گسترش آتش سوزی شد و همه محل را طعمه آتش کرد و شدت و گسترش آتش، مانع از تشخیص اولیه علت حادثه بود و ایمنی صحنه توسط پرسنل سازمان آتش نشانی برقرار شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تأکید کرد: بی توجهی نسبت به ایمنی محل کار، سالانه خسارت جسمی و مادی زیادی را به صاحبان کارگاه ها و اصناف وارد می کند و ایمنی آشپزخانه از جمله مهم ترین مسائلی است که باید در اولویت قرار بگیرد تا سلامت کارکنان و مشتریان حفظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی سفره خانه در کاشان، 3 مصدوم در پی داشت

آتش سوزی سفره خانه در کاشان، 3 مصدوم در پی داشت