مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 18:502023-11-27سياسي

تأمین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی بختگان مشکلات مردم را حل کرد


امام جمعه شهرستان بختگان با اشاره به تأمین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی و املاک در این شهرستان اظهار کرد: تأمین سند مالکیت تا 90 درصد از مشکلات حقوقی املاک و معاملات مسکن را رفع کرده است.

- ایسنا/فارس امام جمعه شهرستان بختگان با اشاره به تأمین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی و املاک در این شهرستان اظهار کرد: تأمین سند مالکیت تا 90 درصد از مشکلات حقوقی املاک و معاملات مسکن را رفع کرده است.

حجت الاسلام عبدالله طیبی امروز، 6 آذرماه در مراسم اعطای اسند مالکیت به مالکان با تقدیر از مسئولانی که در تامین سند مالکی واحد های مسکونی و املاک شهری و روستایی نقش داشتند، گفت: تأمین سند مالکیت موجب قانونمند شدن معاملات و کاهش اختلافات ملکی است.

وی با بیان اینکه اختلافات ملکی به تشکیل پرونده های قضایی منجر می شود، افزود: روستاییان و شهروندان با تأمین اسناد مالکیت بیشتر احساس رضایت دارند، افزایش رضایت مندی مردم هم در راستای آرمان های نظام است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بختگان نیز صدور اسناد مالکیت را دستاورد همراهی و هم افزایی ثبت اسناد و املاک این شهرستان و بنیاد مسکن دانست و ادامه داد: از همه ظرفیت های قانونی در این زمینه بهره گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی بختگان مشکلات مردم را حل کرد

تأمین سند مالکیت برای واحدهای مسکونی بختگان مشکلات مردم را حل کرد