مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-21حوادث

قاتل جسد مجهول الهویه در دزفول دستگیر شد


قاتل جسد مجهول الهویه کشف شده در حاشیه یکی از روستاهای تابعه این شهرستان، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

-   به گزارش  تابناک به نقل از مرکز خبر پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده افزود: در پی کشف جسد مجهول الهویه در جاده یکی از روستاهای تابعه دزفول، بلافاصله موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با انجام اقدامات فنی پلیسی و تحقیقات میدانی موفق شدند هویت و محل مخفیگاه فرد قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی دزفول در ادامه ضمن اشاره به کشف آلت جرم از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم در تحقیقات و بررسی های پلیس به بزه انتسابی خود معترف و علت و انگیزه خود از ارتکاب به قتل را اختلافات خانوادگی بیان کرد.

سرهنگ یاری زاده در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضایی، اظهار داشت: پلیس با تمام توان و با بهره گیری از تجهیزات فنی و تسلط اطلاعاتی خود اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

  بر اساس اعلام فرماندهی انتظامی دزفول، ششم آذر، دهم مهرماه و بیستم شهریور امسال از دستگیری قاتلان فراری و همدستانشان توسط کارآگاهان در پرونده های مختلف خبر داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل جسد مجهول الهویه در دزفول دستگیر شد

قاتل جسد مجهول الهویه در دزفول دستگیر شد